De prijzen zijn uitgereikt!

Tijdens de Nationale Recycleweek hebben we de Stichting RTA Recycle Award uitgereikt aan Helmut Fischer Meettechniek B.V. uit Eindhoven. Dit bedrijf heeft over het kalenderjaar 2019 het hoogste inzamelingspercentage[1] behaald. De Award is een circular watch, een horloge gemaakt van gerecyclede materialen. Johan Nieuwlands van Helmut Fischer zegt: “We zijn er erg blij mee. Deze Stichting RTA Recycle Award motiveert ons nog meer om steeds weer een stapje verder te zetten.”

Op de foto: Chantal Derksen en Johan Nieuwlands

De prijs voor het steeds weer tijdig indienen van de kwartaalrapportages is dit jaar gegaan naar Tempcontrol Industrial Electronic Products B.V. te Nootdorp. Marlies Smits van Tempcontrol zegt: “We zijn blij met deze prijs en zien het als een aanmoedigingsprijs voor een steeds groenere manier van produceren en zakendoen, en voor het milieuverantwoord afvoeren van afgedankte elektr(on)ische apparatuur. Stichting RTA bedankt!”

Op de foto: Marlies Smits en Stefan van den Bos

We feliciteren nogmaals Helmut Fischer Meettechniek B.V., Roche Diagnostics Nederland B.V., VCM Medical V.O.F. en Tempcontrol Industrial Electronic Products B.V. En wij danken al onze deelnemers en hun klanten voor hun inzet voor een beter milieu.

[1] Het inzamelingspercentage wordt berekend aan de hand van de over dat kalenderjaar gerapporteerde op de markt gebrachte apparatuur (kg.) en de ingezamelde apparatuur (kg.).